مردم با رعایت بهداشت فردی یاریگر كادر درمان باشند
کد خبر: 3907183
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

مردم با رعایت بهداشت فردی یاریگر كادر درمان باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به ابتلای تعدادی از كادر درمانی فارس به ویروس كرونا از مردم خواست تا با رعایت بهداشت فردی و فاصله فیزیكی و دستور‌العمل‌های بهداشتی یاریگر كادر درمان باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 7 تیرماه در نشست‌های روزنامه ستاد مدیریت بیماری كووید 19 این دانشگاه با تقدیر از تلاش تمام مجموعه سلامت استان به‌ویژه کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا، ابتلای تعدادی از کادر درمانی استان به ویروس کرونا را نتیجه ایثار و فداکاری آنان برای درمان بیماران کووید۱۹ و تلاش برای بهبود بیماران عنوان کرد.

وی از مردم خواست با رعایت بهداشت فردی، فاصله فیزیکی و دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و خانواده‌ها، یاریگر کادر درمان و مجموعه سلامت برای مقابله با ویروس کرونا باشند.

علی اكبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گزارشی از وضعیت بیمارستان‌های استان در ارائه خدمات به بیماران کووید۱۹ و اقدامات انجام شده با توجه به افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا در روزهای گذشته به رئیس و اعضای ستاد مدیریت کرونا دانشگاه ارایه داد.

وی گفت: با توجه به آمار بالای بیماران مراجعه‌کننده از استان‌های همجوار به شیراز برای دریافت خدمات درمانی، در رابطه با موارد مربوط به فراهم‌سازی تمهیدات لازم در این زمینه، بحث و تبادل نظر شد.

 تصمیم‌گیری در زمینه بهبود و ارتقای خدمات به بیماران با توجه به اقدامات انجام شده در راستای افزایش بخش‌ها و مراکز درمانی مرتبط با بیماری کووید۱۹ از دیگر موضوعات بررسی شده در نشست امروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام
captcha