جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) بیشتر مورد توجه مسئولان فارس قرار گیرد
کد خبر: 3906927
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸

جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) بیشتر مورد توجه مسئولان فارس قرار گیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تأکید بر اهمیت توجه به ظرفیت‌های مذهبی استان گفت: موضوع سومین حرم اهل بیت(ع) بودن فارس و شیراز یک ظرفیت عظیم برای برنامه‌ریزی اقدامات فرهنگی و مذهبی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان استان قرار بگیرد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر عصر پنج‌شنبه، 5 تیرماه در دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان که به‌مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد،  با اشاره به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و مذهبی در استان گفت: موضوع سومین حرم اهل بیت(ع) بودن فارس و شیراز یک ظرفیت عظیم برای برنامه‌ریزی اقدامات فرهنگی و مذهبی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان استان قرار بگیرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه، گفت: دستگاه قضائی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی نظام و حکومت اسلامی رسالت مهم ترویج و تحقق عدالت اسلامی در جامعه را بر عهده دارد.

محمودی‌زاده با تأکید بر اینکه برخورد مداوم با مفسدان اقتصادی در دستور کار قوه قضائیه باشد، گفت: برخورد مقتدرانه دستگاه قضائی با مفسدان و رسانه‌ای شدن دادگاه‌های برخی از متهمان دانه درشت اقتصادی نه تنها اعتماد مردم به دستگاه قضائی را بیش از پیش افزایش می‌دهد بلکه برای افکار عمومی یک حرکت اُمید دهنده و اطمینان‌دهنده خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس یادآور شد: هماهنگی و تعامل دو نهاد انقلابی سپاه و قوه قضائیه در سطح استان فارس یک موضوع بسیار مهم است و بین این دو نهاد انقلابی همکاری و هم‌پوشانی بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف برقرار است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این دیدار‌، انتصاب حجت‌الاسلام محمودی‌زاده به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر را تبریک گفت.

انتهای پیام
captcha