«نورالهدی» در شیراز پایان یافت
کد خبر: 3906751
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

«نورالهدی» در شیراز پایان یافت

طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه «نورالهدی» كه در بخش‌های مختلف شعر، فیلم كوتاه، اذان، قرآن، مسابقه تفسیر و غیره برگزار شده بود، در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه مسابقه «نورالهدی» امروز، 4 تیرماه با همكاری مركز افق آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز، ستاد امر به معروف و نهی از منكر و مؤسسه فرهنگی موعود در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: مسابقه نورالهدی در بخش‌های شعر، فیلم کوتاه، عکاسی، اذان، قرآن کریم، مسابقه تفسیر، حافظ خوانی بوستان سعدی و مناجات فارسی در دو گروه سنی زیر ۲۰ سال و بیش از ۲۰ سال انجام شد.

وی به اهداف برگزاری مسابقه نورالهدی اشاره کرد و افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بقاع متبرکه باید قطب مراکز فرهنگی شود، در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان فارس با تصریح اینکه حدود یك هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند، گفت: تمام آثار ارسالی شرکت‌کنندگان با موضوع آیات مرتبط با رمضان، روزه و امربه‌معروف بوده است که به‌نوعی نیز این کار پیوند هنر و هنرمند با امر به‌ معروف و مراکز فرهنگی مذهبی سطح استان است.

انتهای پیام
captcha