برخورد با واحد‌های صنفی بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3905881
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

برخورد با واحد‌های صنفی بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از دستگاه‌های مسئول خواست تا با واحد‌های صنفی که با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد کنند.

برخورد با واحد‌های صنفی بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتیعلیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تجمع مردم در رستوران‌ها و اجتماعات خانوادگی را مهم‌ترین عامل شیوع کرونا دانست و گفت: متأسفانه شاهد بی‌تفاوتی بخشی از مردم نسبت به خطر شیوع این بیماری هستیم.

وی با تأکید بر رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از دستگاه‌های مسئول خواست تا با واحد‌های صنفی که با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد کنند.

راستگو، با اشاره به نقش مردم در کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: اقدامات باید از طرف خود مردم اتفاق بیفتد. استفاده از ماسک، شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون و حفظ فاصله از جمله انتظاراتی است که ما از مردم داریم.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: اگر مردم نسبت به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا و انجام توصیه‌های بهداشتی عنایت کافی را نداشته باشند، مسئولان استانی وادار به انجام تصمیمات لازم برای اعمال محدودیت‌ها خواهند شد.

وی گفت: از رسانه‌های استان می‌خواهیم، جدی بودن بیماری کرونا را به مردم یادآوری کرده و حساسیت لازم را بین آنان ایجاد کنند؛ چرا که بیماری کرونا، هنوز از بین نرفته است.

انتهای پیام
captcha