مهلت ثبت‌نام برای دریافت جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت در فارس تمدید شد
کد خبر: 3903457
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

مهلت ثبت‌نام برای دریافت جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت در فارس تمدید شد

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام برای دریافت جهیزیه ویژه زوج‌های جوان و خانواده‌های بی‌بضاعت تا 25 خردادماه جاری خبر داد.

حسینعلی غلباش، معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه ثبت‌نام توزیع یك هزار سری جهیزیه میان زوج‌های جوان و خانواده‌های بی‌بضاعت آغاز شده است، گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم برای دریافت این جهیزیه‌ها مهلت ثبت‌نام تا 25 خردادماه جاری تمدید شد.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل سه سری در قالب بسته‌های ۸ میلیونی، ۱۰ میلیونی و ۱۲ میلیون تومانی هستند كه با تخفیف ویژه ۲۰ تا ۵۰ درصد میان خانواده‌های بی‌بضاعت و زوج‌های جوان توزیع می‌شود.

غلباش با بیان اینكه  ارزش این سری جهیزیه‌ها بسته به نوع جهیزیه بین 2 تا 5 میلیون كمتر از بازار هستند، گفت: در این مرحله بنا داریم تا به یاری خدا یك هزار جهیزیه را در استان فارس توزیع كنیم.

وی با یادآوری اینكه این كار در قالب «ازدواج آسان» برای زوج‌های جوان و همچنین اقلام زندگی خانواده‌های بی‌بضاعت در حاشیه شهرها و در سطح استان فارس اجرا می‌شود، گفت: خانواده‌هایی كه قبلاً ازدواج كرده‌اند و دختر و پسرهای دم بخت در حاشیه شهرها و مناطق محروم می‌توانند در این طرح شركت كنند.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه اجتماعی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس یادآور شد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در سطح شهرستان‌های استان فارس مراجعه كنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
Mahnas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۳
0
0
کاش واقعیت داشت
captcha