برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران منجیل
کد خبر: 3902672
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران منجیل

مراسم بزرگداشت ارتحال ملكوتی حضرت امام خمينی(ره) و شهدای قيام خونين 15 خرداد در فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی‌هاشم(ع) منجیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سیداعلا خضری، امام جمعه منجیل امروز 13 خرداد ماه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و شهدای قيام خونين 15 خرداد که در فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) منجیل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: امام(ره) به عنوان یک مرجع عالیقدر، رهبری دینی و سیاسی ملت ایران را بر عهده گرفت و توانست به لطف خداوند متعال و همراهی و همدلی ملت انقلابی ایران ریشه‌های کفر و استکبار را در جامعه اسلامی ایران بخشکاند.

وی افزود: نقش برجسته امام خمینی(ره) در زمینه استکبار ستیزی ملت ایران و سایر ملت‌های مظلوم عالم، نمایان است و امروز می‌بینیم که ملت‌های منطقه بیدار و زنده هستند و با بصیرتی برگرفته و الهام بخش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال بیرون راندن آمریکا جنایتکار از منطقه می‌باشند.

وی با تمجید از نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی دریایی ارتش جمهروی اسلامی ایران گفت: دریادلان در زمان دفاع مقدس و تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) آن حماسه‌های ماندگار را آفریدند و امروز هم در خط ولایت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، در حال حراست از مرزهای آبی، منافع اقتصادی و همچنین نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دریاهای آزاد و بین‌المللی هستند.

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران منجیلبرگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران منجیل برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران منجیل 

 

انتهای پیام
captcha