بازگشایی مراكز فرهنگی آموزش و پرورش در فارس
کد خبر: 3901915
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

بازگشایی مراكز فرهنگی آموزش و پرورش در فارس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌ و پرورش فارس از بازگشایی مراکز فرهنگی، رفاهی و بهداشتی آموزش و پرورش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محسن كلاری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌ و پرورش فارس امروز، 10 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: مراکز فرهنگی، رفاهی و بهداشتی آموزش و پرورش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر فارس آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و سایر اقشار جامعه است.

وی افزود: همچنین از 15 خردادماه نیز دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی خود همانند سایر فرهنگیان از خدمات باشگاه فرهنگیان بهره ببرند.

كلاری بیان كرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در حوزه معاونت پشتیبانی، سال تحصیلی جدید از نگاه مالی سالی همراه با صرفه‌جویی، افزایش بهره‌وری و کارایی است و امیدورایم که بتوانیم در فضای موجود کرونایی مشکلات را به گونه‌ایی حل کنیم که سالی بدون دغدغه و مشکل را پشت سر بگذاریم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌ و پرورش فارس از تخصیص اعتبارات خوب به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان در راستای مدیریت فضای کرونایی موجود در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ادارات باید با برنامه‌ریزی منسجم و همگام با پروتکل‌های بهداشتی از این اعتبارات برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و برای برگزاری امتحانات پایانی پایه نهم و دوازدهم بهره ببرند.

کلاری به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص تأمین پوشاک، کتب درسی و سرویس مدارس برای دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: امسال در نظر داریم مقدمات توزیع کتاب از 15 خرداد فراهم شود تا بتوانیم از اول تیرماه کتاب‌ها را برای اداراتی که بیشترین ثبت‌نام را دارند، ارسال کنیم.

وی همچنین از توزیع کتاب‌های دوره متوسطه اول، طبق بخش‌نامه و برنامه‌ریزی وزارت به‌صورت متمرکز توسط  مدارس خبر داد و گفت: امسال اولین سالی خواهد بود که کتاب‌های همه پایه‌های تحصیلی به‌صورت متمرکز توسط ادارت آموزش و پرورش و مدارس توزیع خواهد شد و امیدواریم که با همکاری اولیا و مدارس ان‌شاءالله بتوانیم 2 ماه زودتر از سال‌های گذشته کتاب‌ها را توزیع کنیم.

انتهای پیام
captcha