ابزار هنر را برای گرامیداشت روز قدس به كار گیریم
کد خبر: 3900440
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

ابزار هنر را برای گرامیداشت روز قدس به كار گیریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه باید با برگزاری برنامه ویژه روز قدس در فضای مجازی و حقیقی این روز را گرامی داشت، گفت: هنرمندان، ورزشکاران، نویسندگان و قلم به‌دستان مؤمن و انقلابی، شعرا، خطبا، دانشگاهیان، حوزویان و همه و همه باید از توان و ظرفیت خود استفاده كرده و با کاری نمادین و هنرمندانه روز قدس را با شکوه برگزار كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع كاركنان این ناحیه با اشاره به در پیش‌رو بودن روز جهانی قدس و اهمیت گرامیداشت این روز گفت: روز قدس تجلی یاری ستمدیدگان و مظلومان و همچنین تجلی مقابله با ظالمان است.

وی افزود: طبق آموزه‌های دینی و یكی از وصایای مولای متقیان حضرت امام علی(ع)، ما باید دشمن ستمگر و یاور مظلومان و ستمدیدگان باشیم.

مصطفوی بیان كرد: ملت مظلوم فلسطین حدود 70 سال است که تحت ستم رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی بوده و روزی نیست که این رژیم تعدادی از مردم مظلوم فلسطین را  به شهادت نرساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال این بوده و هست که روز جهانی قدس گرامی داشته نشود، لذا نباید به دلیل شیوع ویروس کرونا از روز قدس غفلت کنیم، بلکه به هر نحو که امکان‌پذیر است باید تنفر و انزجار خود را در روز تجلی مقابله با ظالمان نشان دهیم.

وی در خصوص نحوه برگزاری روز قدس نیز گفت: باید با برگزاری برنامه ویژه روز قدس در فضای مجازی و حقیقی این روز را گرامی داشت و همه اقشار وظیفه دارند که نسبت به گرامیداشت روز قدس از ظرفیت خود استفاده كنند.

مصطفوی تأكید كرد: هنرمندان، ورزشکاران، نویسندگان و قلم به‌دستان مؤمن و انقلابی، شعرا، خطبا، دانشگاهیان، حوزویان و همه و همه باید از توان و ظرفیت خود استفاده كرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حمایت خود را از مظلومان فلسطینی اعلام كرده و با کاری نمادین و هنرمندانه روز قدس را با شکوه برگزار كنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اضافه كرد: آحاد بسیجیان هم با حضور هوشمندانه و خلاقانه خود باید با تمام توان ممکن و با توجه به اهمیت روز قدس هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی حضور فعال داشته تا کسی فکر نکند که روز قدس خدای ناکرده به فراموشی سپرده شده است و باید کینه و دشمنی خود را به رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی نگه دارند.ا

وی در پایان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس گفت: همه باید طوری برنامه‌ریزی کنند که در هنگام  ایراد بیانات رهبر فرزانه انقلاب فرمایشات ایشان را به‌صورت زنده استماع كنند.

انتهای پیام
captcha