جانبازان مروجان اصلی فرهنگ ایثار در جامعه هستند
کد خبر: 3899840
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

جانبازان مروجان اصلی فرهنگ ایثار در جامعه هستند

فرمانده نیروی انتظامی كازرون جانبازان را مروجان اصلی فرهنگ ایثار در جامعه دانست و گفت: جانبازان اسطوره ایثار، مقاومت و فداکاری هستند که سلامت، جوانی و آسایش خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز با صبر، مقاومت و بزرگواری، تمام رنج ها و دردها را تحمل می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد عبادی‌نژاد، فرمانده نیروی انتظامی كازرون امروز، 29 اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از جانبازان نیروی انتظامی این شهرستان، گفت: جانبازان و ایثارگران عزیز الگوی انسانیت، شجاعت، ولایت پذیری و استقامت هستند و کارکنان شاغل باید با تمام توان دستاوردهای معنوی آنان را پاس داشته و برای ارتقای بیش از پیش احساس امنیت در جامعه کوشا باشند.

وی افزود: جانبازان اسطوره ایثار، مقاومت و فداکاری هستند که سلامت، جوانی و آسایش خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز با صبر، مقاومت و بزرگواری، تمام رنج ها و دردها را تحمل می‌کنند.

عبادی‌نژاد، جانبازان را مروجان اصلی فرهنگ ایثار در جامعه دانست و گفت: جانبازان دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند که روحیه ایثارگری و رشادت‌طلبی آنان به‌عنوان الگویی برای جوانان جامعه ما در آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینكه آرامش و امنیت حاصله در سایه ایثار و مجاهدت این عزیزان مهیا شده است، اظهار كرد: باید توجه به مشكلات جانبازان و سركشی از خانواده آن‌ها را از اولویت‌های كاری پلیس دانست و همواره باید مورد توجه همه مسئولان نیز قرار گیرد.

یادآور می‌شود، در پایان این دیدار به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی از طرف فرمانده انتظامی به جانبازان سرافراز اهدا شد.

انتهای پیام
captcha