معلمان شیراز به یاری دانش‌آموزان نیازمند آمدند
کد خبر: 3899527
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

معلمان شیراز به یاری دانش‌آموزان نیازمند آمدند

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز گفت: در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و محروم این شهرستان، با همیاری فرهنگیان یك هزار بسته‌ حمایتی معیشتی تهیه شده است که در چند مرحله توزیع خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، الله‌یار رضایی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز امروز، ۲۸ اردیبهشت در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده دانش‌آموزان نیازمند شیرازی در جمع خبرنگاران، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی را در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش کمک مومنانه دانست و گفت: آموزش و پرورش فارس نیز به‌عنوان مهم‌ترین نهاد تعلیمی و تربیتی طی ۳ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین اولیای دانش‌آموزان آسیب دیده از کرونا کرده است.

وی افزود: در مرحله نخست مدارس ناحیه چهار شیراز اقدام به توزیع ۲۰۰ بسته مواد غذایی بین اولیای دانش‌آموزان نیازمند کردند و امروز در مرحله دوم نیز یك هزار بسته غذایی توسط فرهنگیان فارس با همکاری بسیج و سپاه تهیه و توزیع خواهد شد.

رضایی، ارزش هر بسته غذایی را ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این بسته‌ها حاوی برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب گوجه و حبوبات است که بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز یادآور شد: همچنین بعداز ظهر امروز ۱۰۰ بسته غذای گرم بین دانش‌آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha