دستگاه قضا از سرمایه‌گذاری بخش پزشكی حمایت می‌كند
کد خبر: 3899002
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۶

دستگاه قضا از سرمایه‌گذاری بخش پزشكی حمایت می‌كند

رئیس كل دادگستری فارس با بیان اینكه ظرفیت‌های پزشكی باید اشتغال را تقویت كند، گفت: دستگاه قضایی آماده است از ظرفیت‌های نظارتی و قضایی خود برای حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش پزشکی استفاده كند.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری استان عصر پنج‌شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه در بازدید از مجموعه بیمارستان ابوعلی سینا شیراز با بیان اینكه شیراز قطب پزشکی کشور است، گفت: ظرفیت‌های پزشکی استان فارس باید اقتصاد و اشتغال استان را تکان دهد و تقویت کند و امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی تأكید كرد: دستگاه قضایی آماده است از ظرفیت‌های نظارتی و قضایی خود برای حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش پزشکی استفاده كند.

رئیس كل دادگستری فارس با بیان اینکه این مجموعه درمانی نمونه‌ای قابل ارائه به ایران و حتی جهان از یك جنبش خیریه موفق و کارآمد است، گفت: حجم بالای سرمایه‌گذاری خیران، سبک معماری، مکان دل‌پذیر، کادر پزشکی حاذق و متعهد و تجهیزات پزشکی مناسب یک اثر ماندگار را پدید آورده است و دلیل اصلی آن نیت الهی خیران و مدیران آن است زیرا اگر اعمال ما ریشه الهی داشته باشد به درختی بارور تبدیل می‌شود و شاخ و برگ پیدا می‌كند و توسعه می‌یابد و ماندگار می‌شود.

موسوی یادآور شد: شاید بسیاری در ابتدا گمان نمی‌كردند این بنای خیریه این قدر توسعه پیدا كند اما كار خیر بركت دارد و بركت آن را در اینجا می‌بینید.

حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز در این بازدید توجه بیشتر به سلامت آحاد مردم را مهم و ضروری دانست و ضمن اعلام آمادگی برای ارائه مساعدت‌های حقوقی و قضایی به این مجموعه از تلاش‌های دست‌اندرکاران این مركز درمانی تشکر و قدردانی كرد.

انتهای پیام
captcha