18 هزار غذای گرم بین نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
کد خبر: 3897543
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

18 هزار غذای گرم بین نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: همزمان با آغاز پویش «اطعام مهدوی»، 18 هزار و 119 وعده غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی استان تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به فعالیت ۲۲ آشپزخانه مهدوی در سراسر استان، اظهار کرد: 379 نیروی داوطلب در این آشپزخانه‌ها با رعایت تمامی نکات بهداشتی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پویش اطعام مهدوی با هدف کمک به رفع نیازهای معیشتی و کاهش مشکلات اقتصادی مددجویان کمیته امداد استان و خانواده‌های آسیب‌پذیر غیر تحت حمایت راه‌اندازی شده است، افزود: در طول ماه مبارک رمضان، 10 هزار سبد مواد غذایی و غذای گرم با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی بخشی از نیازهای اقتصادی خانواده‌های نیازمند را برطرف کنند، بیان کرد: شماره گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷*، واریز به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

ملک‌پور گفت: همچنین ادارات کمیته امداد استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان هستند.

 

انتهای پیام
captcha