دستگاه‌های مختلف را در تحقق اهدافشان یاری می‌دهیم
کد خبر: 3897190
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

دستگاه‌های مختلف را در تحقق اهدافشان یاری می‌دهیم

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینكه موفقیت سپاه و بسیج در هم‌افزایی صادقانه با تمام دستگاه‌هاست، تأكید كرد: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را در تحقق اهداف سازمانی‌شان یاری می‌دهیم.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیركل و معاونان اداره‌كل آموزش و پرورش استان كه به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، ارزش کار معلمی را فراتر از بسیاری از رفتارها دانست و گفت: اثر کار معلم در جامعه سال‌های سال باقی خواهد ماند و از طرفی چون از معلم یاد می‌گیریم بنا به تعالیم دینی‌مان تا آخر عمر مدیون آن‌ها هستیم.

وی گفت: موفقیت سپاه و بسیج در جامعه در هم‌افزایی صادقانه با همه دستگاه‌ها است و به‌همین جهت تکلیف این نهاد آن است که در کنار همه دستگاه‌ها، آن‌ها را برای تحقق اهداف سازمانی‌شان کمک و یاری کند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس بیان كرد: وظیفه سپاه حمایت از آموزش و پرورش است چرا که بخش اعظمی از جامعه ارتباط مستقیم با خدمات و برنامه‌های آموزش و پرورش دارند.

فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این دیدار گفت: اعتقاد دارم ظرفیت سپاه و بسیج ظرفیت بسیار مناسب و خوبی در جامعه است و هر ارگان و نهادی می‌تواند از این پتانسیل برای پیشبرد اهداف و رسالت و برنامه‌های سازمانی خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند.

وی به‌عنوان مثال به برگزاری امتحان نهایی در آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم اشاره کرد و افزود: سپاه ظرفیت خوبی برای بحث مقابله با کروناویروس و ضدعفونی کردن مکان‌ها دارد که در تلاشیم از این ظرفیت استفاده کنیم که قطعاً موجب ارتقای ضریب اطمینان مردم هم خواهد شد.

اسماعیلی همچنین به موضوع مسائل معیشتی دانش‌آموزان در راستای عدالت آموزشی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: در تلاشیم از ظرفیت سپاه و بسیج برای موضوع فقرزدایی از دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های آنان استفاده کنیم.

وی همچنین به موضوع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: برای تحقق اجرایی شدن سند نیازمند تعامل و حضور همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم و این سند باید به اذهان مردم جامعه نزدیک شود و می‌توان از ظرفیت خوب سپاه و بسیج در این زمینه بهره برد.

انتهای پیام
captcha