۳۴ هزار پُرس غذای گرم بین روزه‌داران نیازمند لرستان توزیع شد
کد خبر: 3897043
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

۳۴ هزار پُرس غذای گرم بین روزه‌داران نیازمند لرستان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان این‌که تاکنون ۳۴ هزار پُرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام مهدوی» تهیه و بین روزه‌داران نیازمند توزیع شده است، گفت: همچنین ۵۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۸۶۳ میلیون تومان نیز بین روزه‌داران نیازمند استان توزیع شده است.

۳۴ هزار پُرس غذای گرم بین روزه‌داران نیازمند لرستان توزیع شدبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم‌محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان چهارشنبه، هفدهم اسفند در جمع خبرنگاران، در رابطه‌با کمک‌های کمیته امداد به نیازمندان، گفت: با توجه قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و این‌که استان ما طی ماه‌های اخیر در شرایط بحرانی کروناویروس قرار گرفت وظیفه کمیته امداد برای خدمات‌رسانی به نیازمندان سنگین‌تر شده است.

وی با بیان این‌که همچنین تهیه غذا برای روزه‌داران نیازمند امر مهمی بود که در قالب طرح ملی «اطعام مهدوی» مطرح شده است، افزود: هم‌اکنون ۶۲۷ نفر در ۱۳ آشپزخانه استان به پخت و توزیع غذای گرم برای روزه‌داران نیازمند مشغول هستند.

محمدی‌فارسانی با بیان این‌که تاکنون ۳۴ هزار غذای گرم به ارزش ۵۱۲ میلیون تومان تهیه و بین روزه‌داران نیازمند توزیع شده است، عنوان کرد: همچنین ۵۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۸۶۳ میلیون تومان نیز بین روزه‌داران نیازمند استان توزیع شده است.

وی با بیان این‌که مردم نیز ۴۹۱ میلیون کمک نقدی و کالایی به کمیته امداد استان اهدا کردند، گفت: در مجموع کمک‌های مردمی به‌صورت نقدی ۲۲۴ میلیون تومان و کمک‌های کالایی ۲۶۷ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان اظهار کرد: این نهاد در اجرای رزمایش همدلی برای ایران همدل «اطعام مهدوی» فقط با مراکز نیکوکاری همکاری دارد و مردم می‌توانند برای سهیم شدن در این امر خداپسندانه با وارد کردن  کد دستوری#۸۸۷۷*۱* و وارد شدن به قسمت لرستان و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۶۴  یاری‌رسان نیازمندان باشند.

انتهای پیام
captcha