اهمیت رعايت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراكز خرید طی ایام شیوع كرونا
کد خبر: 3896201
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

اهمیت رعايت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراكز خرید طی ایام شیوع كرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به بازگشایی مراکز خرید در ایام شیوع كرونا، نظارت بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 14 اردیبهشت‌ماه با همراهی اعضای هیئت رئیسه، از مرکز بهداشت شهدای انقلاب، مرکز خدمات جامع سلامت توحید به‌عنوان یکی از مراکز منتخب درمان سرپایی مبتلایان به کروناویروس و همچنین اقامتگاه کارکنان دانشگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید فرآیند اقدامات، مراقبت‌ها، بیماریابی، همچنین چگونگی ضدعفونی و گندزدایی منازل افراد مبتلا به کروناویروس را مورد ارزیابی قرار داد.

اقدامات تیم‌های بهداشت محیط و واکنش سریع مراجعه حضوری به درب منازل افراد مبتلا، چگونگی ارائه آموزش و مراقبت‌های لازم به اصناف پرخطر نظیر نانوایی‌ها، قنادی‌ها و پمپ‌بنزین‌ها و تعطیلی مراکز متخلف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این بازدید بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بازگشایی مراكز خرید در ایام شیوع كرونا، بر اهمیت رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و نظارت کارشناسان سلامت بر این موضوع تأکید کرد.

لطفی در ادامه از مرکز خدمات جامع سلامت توحید به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مرکز بهداشت شهدای انقلاب که به‌عنوان مرکز منتخب پذیرش مبتلایان سرپایی مشکوک به کروناویروس فعالیت دارد نیز بازدید کرد و در گفت‌وگو با پزشک و کارشناسان این مرکز، روند رسیدگی به مراجعان را بررسی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از خدمات تیم‌های بهداشت محیط و واکنش سریع به پاس تلاش سازنده برای شکست کرونا تقدیر کرد و در ادامه از اقامتگاه کارکنان مبتلا به کروناویروس بازدید کرده و از خدمات آنان در خط مقدم مبارزه با کروناویروس قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha