همدلی مردم در کمک مؤمنانه یادآور حماسه‌های دفاع مقدس است
کد خبر: 3896035
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

همدلی مردم در کمک مؤمنانه یادآور حماسه‌های دفاع مقدس است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: همدلی مردم در رزمایش کمک مؤمنانه یادآور حماسه‌های دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از جبهه‌ها است و گاهی حماسه امروز مردم پررونق‌تر از دفاع مقدس می‌شود.

مشارکت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اطعام مهدویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز شب گذشته، 13 اردیبهشت‌ماه از طرف مقام معظم رهبری با حضور در آشپزخانه طبخ افطاری کمیته امداد در طرح اطعام مهدوی مشارکت کرد.

وی بعد از مشارکت در این طرح گفت: طرح اطعام مهدوی کار بسیار ارزشمندی است که در آن روزانه غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه کمیته امداد یادگار ارزشمند امام(ره) است، افزود: امروز به آشپزخانه محل طبخ افطاری مددجویان آمدیم تا از طرف رهبر معظم انقلاب در این طرح سهیم باشیم.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در کمک به محرومان در بحران کرونا گفت: واقعاً نمی‌دانم با چه زبانی باید از مردم تشکر کنیم که در همه حال حامی نیازمندن بوده‌اند.

امام جمعه تبریز گفت: مردم بعد از فرمایش رهبر انقلاب در نیمه شعبان، همدلی و کمک مؤمنانه به راه انداختند و به یاری آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا شتافتند.

وی افزود: این همدلی مردم یادآور حماسه‌های دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از جبهه‌هاست و گاهی حماسه امروز مردم پررونق‌تر از دفاع مقدس می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با مشارکت در این طرح، هزینه افطاری یک روز از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را تقبل کردند.

انتهای پیام
captcha