توزیع 86 سری جهیزیه میان زوج‌های نیازمند لامرد
کد خبر: 3895925
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

توزیع 86 سری جهیزیه میان زوج‌های نیازمند لامرد

فرمانده سپاه لامرد از اهدای ۸۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند این شهرستان خبر داد و گفت: این كار در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه انجام شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدمحمود جعفری، فرمانده سپاه لامرد امروز، ۱۳ اردیبهشت در حاشیه اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان لامردی که با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر ساله در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اقدام به تامین جهزیه زوج‌های نیازمند می‌کند.

وی افزود: ۱۵ سری جهیزیه شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و مایکروفر که ۶۰ درصد هزینه‌های آن توسط زوج‌های جوان و ۴۰ درصد توسط سپاه پاسداران تامین شده بود دو روز گذشته به زوج‌های جوان اهدا شد.

جعفری ادامه داد: تمام جهیزیه‌ها از کالاهای ایرانی است که باهدف حمایت از تولید ملی و ترویج ازدواج آسان برای این زوج‌های جوان تهیه شده است.

فرمانده سپاه شهرستان لامرد یادآور شد: امروز نیز ۷۱ سری جهیزیه دیگر به زوج‌های جوان با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha