اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» در پارسیان
کد خبر: 3895452
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» در پارسیان

مسئول اوقاف پارسیان از اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» با توزیع 300 بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد.

عبدالرسول نکوزاد، مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان پارسیان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: با همت مردم و با اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین، 300 بسته معیشتی را بین نیازمندان پارسیانی توزیع کردیم.

مسئول اوقاف پارسیان ادامه داد: ما هرساله در ماه مبارک رمضان توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان را در شهرستان پارسیان داشتیم اما امسال در قالب رزمایش «ضیافت همدلی» قوی‌تر و در کنار سایر نهاد‌هایی انقلابی این امر خداپسندانه را انجام دادیم.

نکوزاد هدف از اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی، ترویج روحیه مواسات و برابری عنوان کرد و افزود: این رزمایش از محل عواید موقوفات، جلب مشارکت خیرین، بازاریان و افراد دارای توان مالی و جلب مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

مسئول اوقاف پارسیان با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی بین 140 هزار تا 200 هزار تومان است، تصریح کرد: امسال کار توزیع بسته‌های معیشتی بین مردم نیازمند پارسیان را در سه مرحله انجام دادیم، مرحله نخست در عید نوروز، مرحله دوم در نیمه شعبان و مرحله سوم در این ماه مبارک است.

وی با بیان اینکه رزمایش «ضیافت همدلی» به‌منظور لبیک گفتن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندان و دستور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه؛ هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان در حال اجراست، افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در پارسیان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha