توزیع ۸۲۰۰ غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان اردبیلی
کد خبر: 3895314
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
در قالب طرح «اطعام مهدوی» انجام شد

توزیع ۸۲۰۰ غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با کمک خیران و حامیان استان اردبیل بیش از ۸۲۰۰ غذای گرم و همچنین سبدکالا در بین خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر در ماه مبارک رمضان سال جاری در قالب طرح «اطعام مهدوی» توزیع شده است.

توزیع ۸۲۰۰ غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، دهم اردیبهشت‌ماه با اشاره به توزیع بیش از ۸۲۰۰ غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل در قالب طرح «اطعام مهدوی»، گفت: در چهار روز گذشته از ماه مبارک رمضان شاهد کمک‌های بیشمار نیکوکاران اردبیلی هستیم که این امر موجب شده است بخشی از نیاز‌های اساسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه برطرف شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۵۱۰۰ پرس غذای گرم میان خانوار تحت حمایت و نیازمندان اردبیلی توزیع شده است، افزود: تاکنون ۳۱۰۰ سبدکالا با اولویت مددجویان ساکن در مناطق محروم توزیع شده که این امر نقش بسزایی در تأمین اقلام ضروری خانوار بی‌بضاعت جامعه داشته است.
دشتی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نیکوکاری است تا مردم بیش از پیش به فکر فقرا و محرومان جامعه بوده و با کمک‌های خود شادی‌بخش دل‌های آن‌ها باشند، بیان کرد: از فرصت مناسب ماه مبارک رمضان باید به خوبی بهره ببریم و هر چقدر می‌توانیم به ایتام و مددجویان کمک کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم نوعدوست استان در طرح «اطعام مهدوی» می‌تواند یاریگر خانوار تحت حمایت و ایتام نیازمند باشد، گفت: در عرصه حمایت و دستگیری از محرومان، خیران و نیکوکاران نقش بسزایی را ایفا می‌کنند که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان بخش قابل توجهی از نیاز‌های اساسی آن‌ها را رفع کرد.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است، اعلام کرد: ماه نزول قرآن فرصت مغتنمی است تا همواره به فکر نیازمندان و ایتام باشیم که این امر به ارتقای همبستگی اجتماعی نیز کمک خواهد کرد.
دشتی با بیان اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، افزود: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا و پیوستن به طرح «اطعام مهدوی» کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در طول ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام
captcha