آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3894635
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در آذربایجان‌شرقی

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: وسایل حمل و نقل عمومی به‌ویژه اتوبوس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده مسافران از ماسک آغاز به فعالیت می‌کنند.

آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد استانی کرونا، گفت: وسایل حمل و نقل عمومی به‌ویژه اتوبوس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده مسافران از ماسک طبق مصوبه ستاد استانی کرونا آغاز به فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طبق مصوبه امروز مقرر شده است صنوف پر خطر همچنان تعطیل باشند و اجازه فعالیت به آن‌ها تا کنترل شدن شرایط داده نشود و صنوفی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا ساعت 18 عصر اجازه فعالیت داشتند به دلیل قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، تا نزدیک شدن به ساعات افطار فعالیت داشته باشند و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌ها با گزارش دانشگاه علوم پزشکی از طریق اتاق اصناف و همکاری نیروی انتظامی و سایر نهادها برخوردهای لازم صورت گیرد.

راستگو بیان کرد: همچنین قرار شد ساعات کار ادارات از 7:30 صبح تا 13:30 باشد و دو سوم کارمندان به‌صورت حضوری و بقیه به‌صورت دورکاری فعالیت داشته باشند و سعی شود افراد مسن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای دورکاری کنند و این روند به‌صورت چرخشی ادامه پیدا کند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: همچنین مصوب شد مبتلایان به بیماری کرونا بر اساس توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی شرایط ایزولاسیون را رعایت کنند و در صورت رعایت نکردن طرح وفاداری به ایزولاسیون از طریق سامانه بی. تی. اس رصد و هشدارهای لازم به آن‌ها داده شود.

انتهای پیام
captcha