آموزش صوت و لحن قرآن در فضای مجازی ویژه كادر درمان فارس
کد خبر: 3893584
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۹
همزمان با ایام ماه رمضان انجام می‌شود؛

آموزش صوت و لحن قرآن در فضای مجازی ویژه كادر درمان فارس

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز از اجرای نخستین دوره آموزش صوت و لحن قرآن كریم در فضای مجازی همزمان با ایام ماه مبارك رمضان خبر داد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به در پیش‌رو بودن ماه مبارك رمضان گفت: به یاری خدا نخستین دوره آموزش صوت و لحن قرآن كریم همزمان با ایام ماه مبارك رمضان در این دانشگاه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینكه این دوره ویژه كاركنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی شیراز در بخش آقایان به‌صورت مجازی اجرا می‌شود، افزود:‌ این دوره آموزشی 13 جلسه یك ساعته خواهد داشت كه در آن مباحث فنی آموزش صوت و لحن آموزش با استفاده از یكی از تلاوت‌های فاخر استاد منشاوی داده می‌شود.

امیدواری بیان كرد: در پایان دوره از شركت‌كنندگان، آزمون كتبی تجویدی و شفاهی گرفته خواهد شد و به افرادی كه حائز رتبه شدند، گواهی سطح 4 قرائت سازمان تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد.

 رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز یادآور شد: این دوره آموزشی با همكاری سازمان تبلیغات اسلامی و به‌همت خانه شوق رضوان در مجموعه دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار می‌شود.

وی با تصریح اینكه هدف از اجرای این دوره را ارتقای سطح قرائت قاریان قرآن دانشگاه علوم پزشكی شیراز برشمرد و گفت: ثبت‌نام این دوره آغاز شده و تا 10 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

امیدواری در خصوص اجرای این دوره برای بانوان نیز گفت: در فاز نخست این دوره، فعلاً تنها برای آقایان برگزار می‌شود اما به یاری خدا حتماً در دوره‌های بعد برای بانوان نیز چنین دوره‌هایی برگزار خواهیم كرد.

انتهای پیام
captcha