تشکیل کارگروه تولید محتوای فاخر دینی در زنجان
کد خبر: 3892792
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

تشکیل کارگروه تولید محتوای فاخر دینی در زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از تشکیل کارگروه تولید محتوای فاخر دینی خبر داد و گفت: موضوعات «قرآن زنده» و «افول تمدن غرب» محور فعالیت‌های این کارگروه است.

تشکیل کارگروه تولید محتوای فاخر دینی در زنجانحجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امروزه با توجه به گسترش سرعت انتقال اطلاعات، مطالب مختلفی در هر ثانیه تولید و منتشر می‌شود و بر بینش و نگرش مخاطبان تأثیر می‌گذارد، از این‌رو نیاز به تولید محتوای غنی برای تغذیه فکری صحیح مخاطبان داریم تا بتوانند با آگاهی مطالب درست را تشخیص دهند.

وی به تشکیل کارگروه تولید محتوای دینی فاخر اشاره کرد و گفت: این کارگروه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به تولید محتوای دینی در قالب تفسیر قرآن، احکام و مباحث اعتقادی می‌پردازند و در آن اطلاعات با استفاده از منابع دینی معتبر و با زبان مخاطبان امروزی ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه فراموش کردن آموزه‌های قرآن یکی از مشکلات جامعه امروز و زمینه بروز فساد و بی‌اخلاقی است، تأکید کرد: در این کارگروه‌ها دو موضوع بنیادی محور اصلی فعالیت‌ها قرار گرفته که محور نخست «قرآن زنده» است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا پیام‌های اخلاقی به دنبال داشت و جرقه‌هایی از معنویت حتی در دنیای غرب را روشن کرد، ادامه داد: بنابراین «افول تمدن غرب» یکی دیگر از محورهای فعالیت کراگروه تولید محتوای دینی را تشکیل می‌دهد.

وی خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی را از اولیویت‌های مهم این سازمان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواند و گفت: باید با بهره‌گیری از بسترهای شبکه تبلیغی اندیشه اسلام ناب را ابتدا در خود تقویت و سپس آن را به دنیا صادر کنیم.

احمدی تصریح کرد: برای ماه رمضان هم برنامه‌هایی تدارک دیده شده که از طریق صدا و سیما که مخاطبان بیشتری را زیر پوشش قرار داده و همچنین فضای مجازی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha