رزمایش «مواسات و همدلی» یک حرکت اصیل اسلامی است
کد خبر: 3892674
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

رزمایش «مواسات و همدلی» یک حرکت اصیل اسلامی است

آیت‌الله علما با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی با تجلیل از خیران و مردمی که پای کار هستند، گفت: این برنامه یک حرکت اصیل اسلامی است که در گذشته هم وجود داشته و باید همه ما در این موضوع حضوری فعال داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز، 31 فروردین‌ماه در نشست با ائمه جمعه شهرستان‌های استان که با حضور تشکل‌های فرهنگی و انقلابی برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه به‌عنوان مسئول رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان‌ها تعیین شدند و انتظار می‌رود با توانمندی بالایی که دارند این حرکت بزرگ را مدیریت کنند.

وی با تجلیل از خیران و مردمی که پای کار هستند، افزود: این برنامه یک حرکت اصیل اسلامی است که در گذشته هم وجود داشته و باید همه ما در این موضوع حضوری فعال داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با استناد به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تأکید ویژه‌ای روی این موضوع دارند و اساس کار ائمه جمعه کار و فعالیت فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم، به ویژه اقشار محروم است. امید می‌رود با اجرای دقیق این برنامه و شناسایی محرومان و مستمندان، کمک‌های مردم و خیران به بهترین شکل به دست اقشار آسیب‌پذیر برسد.

در این نشست برخی از ائمه جمعه به ارائه نظرات خود درباره نحوه اجرای طرح موصوف پرداختند.

انتهای پیام
captcha