آموزش‌ مجازی موجب غفلت از بعد پرورشی دانش‌آموزان نشود
کد خبر: 3892015
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

آموزش‌ مجازی موجب غفلت از بعد پرورشی دانش‌آموزان نشود

استاندار فارس با اشاره به ارائه آموزش‌های مجازی به دانش‌آموزان در شرایط شیوع كرونا گفت: باید هدایت صحیح و ادامه روند پرورشی و ارتباط سالم دانش‌آموزان را برنامه‌ریزی کرد و با آموزش مجازی نباید این هدف نیز مغفول بماند.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس عصر دیروز، 27 فروردین‌ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات آموزش و پرورش در برقراری آموزش‌های آنلاین و مجازی گفت: تصمیم‌های مختلف در این ایام توجه به مناطق محروم بوده است.

وی افزود: مدیریت در آموزش و پرورش باید بر پایه خرد جمعی فرهنگیان و با تکیه بر شایسته‌سالاری باشد در این حوزه لازم است رسالت اصلی آموزش و پرورش مدنظر مدیران مربوطه قرارگیرد .

رئیس شورای آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به نقش پر رنگ پرورش و جامعه‌پذیر كردن افراد در مدارس گفت: باید هدایت صحیح و ادامه روند پرورشی و ارتباط سالم دانش‌آموزان را برنامه‌ریزی کرد و با آموزش مجازی نباید این هدف نیز مغفول بماند.

رحیمی بیان كرد: بهره‌گیری از نظرات نماینده ولی فقیه در شورای آموزش و پرورش ضروری است و به نظر می‌رسد برای این موضوع برنامه‌ریزی لازم باید صورت گیرد. در همین راستا حضور و استفاده از ظرفیت و موهبت خیران برای حل مشکلات و نیازمندی‌ها بسیار اثربخش و شایسته تقدیر است.

یادآور می‌شود، در این جلسه مواردی نظیر استمرار آموزش و برنامه‌های آموزشی از طریق فضای مجازی و اینترنت، توجه به مناطق محروم و دانش آموزان این مناطق، گسترش ارتباطات و زیرساخت‌های ارتباطی،  استفاده از حضور و اقدامات خیرین، استفاده از نظرات نماینده ولی فقیه در استان،  تلاش مخابرات و اداره‌کل فنآوری و ارتباطات جهت گسترش خدمات و تنظیم برنامه‌های پرورشی در کنار آموزش‌های مجازی و فاصله نگرفتن از موضوع پرورش تصویب شد.

 

انتهای پیام
captcha