تولید فیلم کوتاه از ایثار کادر درمانی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3891186
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳

تولید فیلم کوتاه از ایثار کادر درمانی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: از پویش‌های مردمی و ایثار کادر درمانی در استان فیلم کوتاه تولید می‌شود.

تولید فیلم کوتاه «پویش‌های مردمی و ایثار کادر درمانی»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 فروردین‌ماه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، بر تولید محتوای فرهنگی و هنری در خصوص کرونا تأکید و اظهار کرد: از پویش‌های مردمی و ایثار کادر بهداشت و درمانی فیلم کوتاه تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه کشور و استان در پیشگیری و مقابله با کرونا به‌ویژه در پویش‌های «در خانه بمانیم» مجاهدانه تلاش و همکاری کردند، افزود: آنچه مسلم است نباید این تلاش و فعالیت‌ها در این عرصه‌ها کم شود، چون همه ما همچنان درگیر کرونا هستیم و باید برای ریشه‌کنی و شکست آن فعالیت‌ها در همه عرصه‌ها تدوام یاید.

مدیرکل ارشاد استان با اشاره به برگزاری چهار جشنواره غیرحضوری فرهنگی، رسانه‌ای، هنری و سینمایی، ابراز کرد: با مشارکت و استقبال خوب هنرمندان سراسر کشور و استان آثار فاخر هنری تولید شد.

پیرسبزی با بیان اینکه پویش‌های مردمی به‌صورت خودجوش ایجاد شده، اضافه کرد: همچنین سایر فعالیت‌ها، تولید محتوای باکیفیت و اثرگذار برای مخاطبان در قالب فیلم کوتاه تهیه می‌شود.

انتهای پیام
captcha