استان فارس در بحران کرونا ویروس خوش درخشید
کد خبر: 3890507
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵

استان فارس در بحران کرونا ویروس خوش درخشید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تلاش‌های مجموعه دست‌اندرکاران سلامت این استان در مبارزه با کروناویروس قدردانی و تأكيد كرد كه استان فارس در اين بحران خوش درخشيده است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سعید نمكی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی عصر پنج‌شنبه، 21 فروردین‌ماه در تماس تلفنی همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) و در حاشیه نشست ستاد روزانه بررسی اقدامات ویژه مبارزه با کروناویروس با رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز برقرار كرد، با قرائت شعری از حافظ ‌شیرین سخن و تبریک این عید سعید، گفت: با توجه به اپیدمی این بیماری و آمارهایی که در این ایام به دست ما می‌رسد، استان فارس خوش درخشید.

وی با بیان اینكه به وجود یكایك شما افتخار می‌کنم و دستتان را به گرمی می‌فشارم، افزود: در طول این مدت، بهترین مدیریت را از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدیم و برای شما تندرستی و سلامتی آرزومندم.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان فارس در اپیدمی کروناویروس، گفت: مجموعه دانشگاه از ابتدای شیوع این بیماری و در تمامی ایام تعطیلات سال نو، به‌صورت شبانه روزی فعال بودند.

وی تأکید کرد: تمامی مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نشان دادند که پای کار هستند و با تمام وجود به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha