بیانیه بهورزان علوم پزشکی شیراز برای مبارزه با کرونا تا شکست کامل آن
کد خبر: 3890125
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

بیانیه بهورزان علوم پزشکی شیراز برای مبارزه با کرونا تا شکست کامل آن

بهورزان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار بیانیه‌ای، بر عزم راسخ خود برای مبارزه با کروناویروس تا شکست کامل آن تأکید کردند.

به گزارش ایكنا از فارس، با توجه به شیوع كرونا ویروس و تلاش شبانه‌روزی كادر درمان از جمله بهورزان و پرستاران و پزشكان طی این ایام، بهورزان دانشگاه علوم پزشكی شیراز بیانیه‌ای صادر كردند.

در این بیانیه آمده است: «ما بهورزان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همانند دیگر بهورزان زحمتکش این مرز و بوم با عنایت به الطاف بیکران الهی که توفیق خدمتگزاری به محروم‌ترین قشر مردم که روستائیان عزیز می‌باشند را برایمان مقرر و مقدر فرمود و با توسل به درگاه باری تعالی و ائمه معصوم(ع) قدم در این عرصه بزرگ نهادیم و در تمام طرح‌ها به عنوان نیروهای خط مقدم فعالیت داشته‌ایم.

خدا را شاکریم که بهورزان به‌عنوان طلایه‌دار خدمت در عرصه‌های مختلف بهداشت همانند ریشه‌کنی بیماری‌ها، غربالگری، خطرسنجی بیماری‌های غیر واگیر، بسیج ملی فشارخون و بسیاری از طرح‌های استانی و ملی دیگر همیشه و همیشه درخشیده‌اند.

ما بهورزان در این نبرد بزرگ جنگ با کرونا ویروس جدید که به‌صورت پاندمیک در سطح جهان گسترش یافته است و در کشور ما به‌عنوان یک اپیدمی گسترده درآمده است نیز از پای نخواهیم نشست و تا پای جان جهت ریشه‌کنی این ویروس مبارزه خواهیم نمود.

همه ما خدمت‌رسانی زیر پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران را افتخار می‌دانیم و جهت حفظ سلامت مردم سرزمینمان ایران تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد جان مردم عزیزمان به خطر افتد و تا پیروزی نهایی شجاعانه خواهیم جنگید.

در پایان از مسئولان دانشگاه که همواره یاری‌گر، دلسوز و پشتوانه قوی برایمان بوده‌اند، خواهشمندیم در این مسیر سخت و پر فراز و نشیب که با کمترین وسایل حفاظت فردی قدم در این نبرد بزرگ گذاشته‌ایم، تقاضا داریم این نیروهای همیشه در صحنه را مورد عنایت خود قرار داده و این سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا را مورد حمایت قرار دهند تا توانمندتر از همیشه در این عرصه قدم برداشته و در کنار سایر همکاران، سلامتی را بِه ایران اسلامی و همیشه سرافراز برگردانیم».

انتهای پیام
captcha