کاهش ۷۰ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی فارس
کد خبر: 3888523
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

کاهش ۷۰ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی فارس

جانشین فرماندهی انتظامی فارس با تأکید بر کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های سطح استان، گفت: میزان تردد‌ها در استان، با کاهش ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بوده است.

به گزارش ایكنا از فارس، یوسف ملك‌زاده، جانشین فرماندهی انتظامی فارس امروز، 13 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه نسبت به کنترل عبور و مرور و ترددها در محورهای ارتباطی استان اقدام كرده است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده و رصد دوربین‌های تردد شمار، میزان ترددها در سطح استان نسبت به‌مدت مشابه سال قبل با کاهش 70 درصدی روبه‌رو بوده است.

ملك‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز 13 فروردین همزمان با روز طبیعت همه مراکز تفریحی، پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل هستند، افزود: بر این اساس، عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی در اطراف این مراکز حضور دارند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: بنابراین موضوع تردد شهروندان به مناطق اطراف شهرها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها کاملاً منتفی است و مسیرها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملاً مسدود کرده‌ایم.

وی در خصوص فعایت اصناف نیز گفت: به جز اصنافی که وسایل و مایحتاج ضروری مردم را تأمین می‌کنند، بقیه اصناف تعطیل هستند و در صورت تخلف به‌مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

ملك‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم که برای سلامتی خود و دیگران اهمیت قائل هستند، افزود: نیروی انتظامی با تمام سعی و توان خود در راستای حفظ سلامت و امنیت مردم در جامعه تلاش می‌کند.

انتهای پیام
captcha