حضور در مناطق تفریحی در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است
کد خبر: 3888251
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

حضور در مناطق تفریحی در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: در روزهای 12 و 13 فروردین (روز طبیعت) حضور در مناطق تفریحی، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 11 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه در روزهای 12 و 13 فروردین (روز طبیعت) حضور در مناطق تفریحی، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است، گفت: کلیه راه‌های ارتباطی منتهی به تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان مسدود است و این مسیرها با استقرار نیروهای انتظامی کنترل می‌شود.

وی با تصریح اینکه توسط عوامل انتظامی از ورود مردم و خودروهای آنان به تفرجگاه‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد، افزود: نیروی انتظامی به مانند سایر دستگاه‌ها در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس بر مشارکت و همراهی مردم با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: بدون همکاری مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست و همه باید در این راستا همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

حبیبی تأکید کرد: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی‌توجه باشند، برخورد قانونی و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: با ماندن در خانه ضمن حفظ سلامتی، سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا و پلیس را در اجرای این ماموریت یاری رسانند.

انتهای پیام
captcha