آمادگی كامل حرم شاهچراغ(ع) برای پیشرفت امور مقابله با شیوع كرونا
کد خبر: 3887747
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶

آمادگی كامل حرم شاهچراغ(ع) برای پیشرفت امور مقابله با شیوع كرونا

معاون اجرایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با اشاره به فعالیت قرارگاه بهداشت و سلامت این حرم مطهر برای مقابله با شيوع كرونا، گفت: آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، برای انجام اقدامات پشتیبانی و همچنین همکاری در همه زمینه‌های مدنظر قرارگاه، آمادگی کامل دارد و تمام تلاش خود را به‌منظور پیشبرد بهتر امور به کار خواهد بست.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست هم‌اندیشی قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اعضای شورای عالی مجامع خیرین استان فارس با حضور اعضای این شورا عصر جمعه، هشتم فروردین در سالن اجتماعات گروه اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد.

محسن نعمتی، معاون اجرایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این جلسه، ضمن بیان گزارشی از جلسه شورای سیاستگذاری و همچنین جلسه رؤسای کارگروه‌های قرارگاه بهداشت و سلامت سومین حرم اهل بیت(ع)، گفت: قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس، دارای هفت کارگروه شامل کارگروه‌های فرهنگی، آموزشی، رسانه و فضای مجازی - بهداشت و درمان - محلات و یاوران شورا - تولید، تأمین، تجهیز و توزیع – جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مجمع خیرین و اهدای کمک‌ها - سلامت معنوی(طلاب و روحانیون) و کارگروه رصد، پایش و ارزیابی است که به‌صورت تخصصی در حوزه‌های ذکر شده فعالیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، برای انجام اقدامات پشتیبانی و همچنین همکاری در همه زمینه‌های مدنظر قرارگاه، آمادگی کامل دارد و تمام تلاش خود را به‌منظور پیشبرد بهتر امور به کار خواهد بست.

معاون اجرایی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، در ادامه از تلاش‌ها و زحمات بی شائبه کادر پزشکی و درمانی و همه کسانی که در این مدت بار اصلی مبارزه با بیماری کرونا را به دوش کشیدند، تشکر کرد و پیرامون استقرار فضای مناسب برای قرارگاه بهداشت و سلامت حرم مطهر توضیحاتی ارائه کرد.

در این جلسه همچنین محمدهادی ایمانیه، رئیس هیئت امنای دارالشفای حرم مطهر و نایب رئیس هیئت امنا و عضو مؤسس مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: با توجه به نظر آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس، قرارگاه بهداشت و سلامت این بارگاه منور با هدف فعالیت‌های مقابله با کرونا ویروس با مسئولیت ابراهیم عزیزی، نماینده منتخب مردم شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مجامع مختلف خیرین استان فارس دور هم جمع شدند و برای نخستین بار در کشور شورای عالی مجامع خیرین فارس را ایجاد کردند، اضافه کرد: نشست امروز شورا با هدف بررسی مسایل مختلف در زمینه بیماری کووید ۱۹ و همچنین تصمیم‌گیری برای اختصاص معرفی یک شماره حساب، ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار شد و با نظر و تصمیم اعضا مقرر شد شماره حساب مجمع خیرین تأمین سلامت فارس برای این کار معرفی شود.

اعضای این شورا نیز ضمن تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و هماهنگی در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیرین استان با محوریت مقابله با کروناویروس در مورد مسائل مختلف در این زمینه گفت‌وگو کردند.

در پایان نیز در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیرین برای مقابله با این بیماری، شماره حساب مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در نظر گرفته شد تا کمک‌های مردم در این زمینه در یک حساب واحد جمع‌آوری شود.

همچنین مردم می‌توانند برای محافظت کادر سلامت در مقابله با کرونا، کمک‌های خود را به شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ بانک رفاه کارگران به نام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس واریز کنند.

انتهای پیام
captcha