استفاده از تمام امكانات برای حل مشكل كرونا حكم عقل و شرع است
کد خبر: 3887742
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۹
آيت‌الله دستغيب:

استفاده از تمام امكانات برای حل مشكل كرونا حكم عقل و شرع است

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری خواستار به‌كارگیری تمام امكانات برای مقابله با شیوع كرونا شد و گفت: در شرایط فعلی باید براساس حکم عقل و شرع امکاناتی را که در اختیار داریم به‌کار گیریم و این وظیفه حل مشکل بیماری کرونا را انجام دهیم.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) عصر جمعه، 8 فروردین‌ماه، در جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه بهداشت و سلامت این حرم مطهر گفت: مسئولان قرارگاه بهداشت و سلامت به انجام برنامه‌هایی با بُعد مردمی با استفاده از ظرفیت‌ها همت گماردند.

وی بیان كرد: در شرایط فعلی باید براساس حکم عقل و شرع امکاناتی را که در اختیار داریم به کار گیریم و این وظیفه حل مشکل بیماری کرونا را انجام دهیم.

آیت‌الله دستغیب افزود: بحث این نیست که یک مجموعه‌ای موازی با مجموعه‌های دولتی ایجاد شود بلکه باید با دولت و نمایندگان امور دولت در استان، همکاری و هماهنگی داشته باشند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری كرد: سالی که با نام پیامبر رحمت آغاز شده، سال نزول رحمت برای آحاد مردم باشد و هر چه زودتر با عنایت و لطف خداوند متعال و برکت پیامبرش و وجود امام زمان(عج) کل بلیات از جمله این بلیه رفع شود.

یادآور می‌شود، در این جلسه همچنین آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس، سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، سردار بوعلی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، محسن نعمتی، معاون اجرایی حرم شاهچراغ(ع)، ابراهیم عزیزی، رئیس قرارگاه بهداشت و سلامت حرم و محمدهادی ایمانیه، رئیس هیئت امنای دارالشفای حرم مطهر حضور داشتند و پیرامون سیاست‌های کلان و خرد قرارگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha