افزایش تعداد مبتلایان به كرونا در فارس به 552 نفر / 175 نفر بهبود یافتند
کد خبر: 3887072
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

افزایش تعداد مبتلایان به كرونا در فارس به 552 نفر / 175 نفر بهبود یافتند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز از شناسایی ۲۷ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۵۵۲ نفر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 4 فروردین در جمع خبرنگاران از شناسایی ۲۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد و گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۵۵۲ نفر رسیده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر به دلیل ابتلا به کروناویروس فوت کرده است که با این یک مورد جدید فوتی، تاکنون ۱۷ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

همتی بیان كرد: ۱۶۸ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۷۵ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha