پویش «من، کرونا و ترافیک» در تبریز آغاز شد
کد خبر: 3884250
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

پویش «من، کرونا و ترافیک» در تبریز آغاز شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از آغاز پویش «من، کرونا و ترافیک» خبر داد و گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک می‌تواند در پیشگیری از حوادث ترافیکی و کرونا مؤثر باشد.

پویش «من، کرونا و ترافیک» در تبریز آغاز شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز امروز، 20 اسفندماه از آغاز پویش «من، کرونا و ترافیک» خبر داد و گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک می‌تواند در پیشگیری از حوادث ترافیکی و کرونا مؤثر باشد.

وی اظهار کرد: سازمان ترافیک شهرداری تبریز، علاوه بر ضدعفونی روزانه و انجام اقدامات پیشگیرانه همچون سال‌های گذشته اقدام به اجرای طرح استقبال از نوروز در قالب «ایمن تبریزیم» کرده است.

آدی بیگ، ادامه داد: ساماندهی تابلوها و تجهیزات ترافیکی شهر، خط کشی‌های دوجزئی، محوری و ... از جمله این اقدامات است.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگ‌سازی نیز که جزو اولویت‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز است، آغاز پویش «من، کرونا و ترافیک» با همکاری پلیس راهور و دانشگاه علوم پزشکی از اقداماتی است که جهت پوشش اطلاعاتی در تبلیغات محیطی شهر، تلویزیون‌های شهری و فضای مجازی به زبانی غالباً طنز پرداخته خواهد شد.

آدی بیگ گفت: با این اقدام به شهروندان اطلاع می‌دهیم که عبور و مرور (ترافیک) شهری با کرونا و وظایف شهروندی مرتبط بوده و آن‌ها اقدامات لازم و وظایف شهروندی را باید هر چه بیشتر و بهتر به جا بیاورند.

انتهای پیام
captcha