پنجمین جشنواره مطبوعات شمال‌ غرب به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3883653
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

پنجمین جشنواره مطبوعات شمال‌ غرب به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پنجمین جشنواره مطبوعات شمال غرب کشور به میزبانی استان اردبیل در خرداد سال ۹۹ برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره مطبوعات شمال‌ غرب به میزبانی اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۷ اسفندماه، در جمع تعدادی از اصحاب رسانه گفت: فراخوان برگزاری پنجمین جشنواره مطبوعات شمال غرب به میزبانی استان اردبیل منتشر و اردبیل در خرداد سال ۹۹ دومین میزبانی خود را در جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور تجربه خواهد کرد.
وی افزود: این جشنواره با اهداف افزایش سواد رسانه‌ای در استان بوده و در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی با شرکت نشریات محلی و سراسری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شمال غرب کشور برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: بخش اصلی در محور‌های سرمقاله، یادداشت، گزارش، مصاحبه، تیتر، خبر، عکس (تک عکس، گزارش خبری) و صفحه آرایی و بخش ویژه در محور فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت سردار قاسم سلیمانی و گام دوم انقلاب و همچنین بخش جنبی در محور مدیریت شهری (شهر انسان محور) برگزار می‌گردد.
اسحاقی تصریح کرد: این دوره از جشنواره با حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل خواهد بود و نحوه ارسال آثار با ثبت نام در سامانه جشنواره به آدرس pressfestival.ir و بارگذاری اثر در سامانه جشنواره است و مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۹۹/۳/۱۵ خواهد بود.
اسحاقی گفت: آثار منتشره در مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات سراسری از تاریخ ۹۸/۷/۱ تا ۹۹/۲/۳۱ داوری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha