تعداد مبتلایان به كرونا در فارس به 49 نفر رسید / بهبود 4 نفر
کد خبر: 3883284
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

تعداد مبتلایان به كرونا در فارس به 49 نفر رسید / بهبود 4 نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 14 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد و گفت: با افزوده شدن این تعداد، آمار مبتلایان به كرونا در فارس به 49 نفر رسیده است.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: 14 مورد جدید ابتلا به كرونا ویروس در فارس شناسایی شد و با این تعداد آمار كنونی استان به 49 نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه روز گذشته نیز یک نفر دیگر به دلیل وخامت شرایط جسمی فوت کرد که این فرد ۸۳ سال سن و مبتلا به بیماری قلبی بوده است و با اضافه شدن این مورد، تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس 2 نفر خواهد بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در ادامه از بهبودی و ترخیص چهار فرد مبتلا به کروناویروس در طی روزهای اخیر در استان فارس خبر داد.

به گفته این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هم‌اکنون ۲۰ مورد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری، در قرنطینه خانگی هستند.

همتی ضمن تأكید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی از عموم مردم فارس خواست ضمن پرهیز از توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وب‌گاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

 

انتهای پیام
captcha