خدمات غیراورژانسی دندانپزشكی محدود شود
کد خبر: 3883255
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
برای حفظ سلامت مردم؛

خدمات غیراورژانسی دندانپزشكی محدود شود

دبیر شورای‌عالی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا در این ایام مراجعه برای دریافت خدمات دندانپزشکی مراجعات خود را محدود کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، شاهرخ قیصری، دبیر شورای عالی دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران توصیه کرد: برای حفظ سلامتی مردم خدمات غیر اورژانسی دندان مانند ترمیم ساده و روکش و کارهای زیبایی تا اطلاع بعدی در بخش‌های دولتی و خصوصی متوقف شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تمام مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خدمات جامع خدمات سلامت فعال است و ارائه خدمات اورژانسی به مردم مانند باز کردن آبسه و درمان دردهای غیرقابل تحمل، در این مراکز انجام می‌شود.

دبیر شورای عالی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشكی شیراز افزود: دانشکده دندانپزشکی شیراز برای ارائه خدمات اورژانسی و ضروری در نوبت صبح فعال بوده و پذیرش ضروری بیماران بخش اطفال، عصب‌کشی و جراحی انجام می‌شود.

قیصری ادامه داد: بر اساس دستور رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز وسایل حفاظتی و ضدعفونی‌کننده تهیه شده و در اختیار مراکز ارائه‌دهنده خدمات قرار داده شده است.

وی بیان كرد: مرکز دندان‌پزشکی قطب‌الدین در منطقه دروازه کازرون و مرکز خصوصی دکتر حکمت واقع در خیابان زرهی، نبش خیابان بعثت آماده ارائه خدمات اورژانس به‌صورت شبانه‌روزی است.

انتهای پیام
captcha