تشدید برخورد با فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز در بانه
کد خبر: 3882633
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

تشدید برخورد با فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز در بانه

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه گفت: در راستای مصوبات کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برخوردهای قانونی با فعالیت خانه‌مسافرهای غیر مجاز تشدید شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، رحیمی‌خواه، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه اظهار کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نیز اجرای مصوبات کمیته امنیت گردشگران شهرستان بانه با فعالان غیرمجاز خانه‌مسافر و افراد کلید و بنر به دست، در مبادی ورودی شهر بانه برابر قانون و مقررات برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها و ادارات عضو کمیته‌های ۹ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر  بنا به اهمیت و حساسیت موارد پیشگیرانه از شیوع بیماری ویروسی کرونا در آمادگی کامل هستند و با موارد غیر قانونی برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مشترک ادارات متولی، نظارتی و نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی، اجرای شدن این امر را در پیشبرد اهداف و ارتقای امنیت عمومی و بهداشت فردی و عمومی جامعه بسیار مؤثر و مهم برشمرد.

وی اظهار کرد: افرادی که خلاف قانون و مقررات حاکم بر تأسیسات گردشگری فعالیت می‌کنند به دلیل عدم مجوز فعالیت و نیز عدم نظارت و کنترل کامل دستگاه‌های متولی بر عملکرد و فعالیت آنها، به عنوان عامل تهدیدکننده موارد بهداشتی و ایمنی در جامعه تلقی می‌شوند بنابراین جمع آوری اینگونه فعالیت‌های غیر قانونی امری ضروری است.

رحیمی‌خواه در پایان با درخواست از مردم و گردشگران این شهرستان جهت معرفی افراد سودجو، خواستار جمع‌آوری سریع فعالیت‌ها و خدمات غیر مجاز در این شهرستان در تمامی صنوف شد.

انتهای پیام
captcha