آموزش شیوه‌های پیشگیری از شیوع كرونا در صدا و سیمای فارس
کد خبر: 3882480
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

آموزش شیوه‌های پیشگیری از شیوع كرونا در صدا و سیمای فارس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از تولید و پخش ویژه برنامه‌های مقابله و پیشگیری شیوع ویروس کرونا در این مركز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیركل صدا و سیمای فارس امروز، 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران از تولید و پخش ویژه برنامه‌های مقابله و پیشگیری شیوع ویروس کرونا در این مركز خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با هدف اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از شیوع بیماری و راه‌های مبارزه با آن تولید و پخش می‌شوند.  

وی، اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و به موقع را رسالت اصلی صدا و سیمای مرکز فارس دانست و افزود: علاوه بر پیگیری لحظه به لحظه خبرها در بخش‌های خبری 16:45، 20:45 و 23:15 دقیقه در سه ویژه برنامه 30 دقیقه‌ای به‌صورت زنده هر روز در ساعت 9، 15 و 17 این موضوع پیگیری می‌شود.

سهرابی گفت: در این برنامه‌ها تلاش شده است آخرین خبرها و اطلاعات مربوط به ویروس کرونا با حضور رئیس، معاونان، متخصصان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: علاوه بر این برنامه‌ها، نکات آموزشی، خبرها و اطلاعات مهم به‌صورت لحظه‌ای از طریق زیرنویس، پخش تیزر، موشن‌گرافی و کپشن از سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌های روزانه مرکز فارس به این موضوع می‌پردازند، گفت: برنامه‌های «صبح پارسی»، «کاشانه مهر»، «نگاه روز»، «سلامت باشید» و «شب‌های پارسی» در بخش‌هایی از کنداکتور خود به موضوع کرونا خواهند پرداخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در خصوص برنامه‌های رادیویی هم گفت: در برنامه‌های «مجله نیم‌روز»، «سایه‌بان مهر»، «گفت‌وگو و پسین دلگشا» از کارشناسان و روان‌شناسان دعوت می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از شایعات فضای مجازی صحیح‌ترین و دقیق‌ترین خبرها و اطلاعات به مردم داده شود.

وی با بیان اینكه همچنین در برنامه‌های «گذر چهار فصل» و «پنجیر» با قلم طنز به این موضوع می‌پردازد، گفت: علاوه بر این‌ها واحد فضای مجازی نیز با تمام توان به‌صورت شبانه‌روزی به تولید محتوی، پیام و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha