تقویت نیروی انسانی بیمارستان‌های ویژه کووید - ۱۹ در فارس
کد خبر: 3882458
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

تقویت نیروی انسانی بیمارستان‌های ویژه کووید - ۱۹ در فارس

در پی انتخاب بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به‌عنوان مرکز بستری و درمان موارد مشکوک و قطعی مبتلا به کووید-۱۹ در شیراز، این مرکز از نظر نیاز به نیروی انسانی تقویت شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: در پی انتخاب بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به‌عنوان مرکز بستری و درمان موارد مشکوک و قطعی مبتلا به کووید-۱۹ در شیراز، با همکاری معاونت درمان دانشگاه این مرکز از نظر نیاز به نیروی انسانی، به‌صورت ویژه بررسی و از سوی مدیریت منابع انسانی دانشگاه، به سرعت تامین و تقویت شد.

وی افزود: بر همین اساس تعداد پزشک عمومی، پرستار، کمک پرستار، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس علوم آزمایشگاهی، کارشناس رادیولوژی و نیروهای داروخانه، پذیرش و خدمات این بیمارستان افزایش یافت.

شریفی با اشاره به تأمین برخی نیازمندی‌های نیروی انسانی در سایر واحدهای تشخیصی درمانی کووید-۱۹در شیراز و شهرستان‌ها و همچنین پیش‌بینی و تدابیر صورت پذیرفته برای افزایش نیروی انسانی با توجه به افزایش خدمات به ویژه در حوزه درمان در این ایام، افزود: مجوزهای فصل آتی جذب نیروی انسانی در واحدهای دانشگاه به ستاد وزارت ارسال و رایزنی لازم برای تایید زودتر از موعد انجام شد و همه نیازهای نیروی انسانی فصل بهار به تایید وزارت بهداشت رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: در همین راستا سامانه برنامه ‌ریزی نیروی انسانی نیز فعال شد و به مسئولان منابع انسانی همه بیمارستان‌‌های استان اعلام شد که نیازهای نیروی انسانی را ثبت کنند.

وی همچنین از افزایش زمان هم‌پوشانی نیروهای طرحی، تسریع در به‌کارگیری پذیرفته‌‌شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی امسال و مکاتبه با وزارت بهداشت برای دریافت مجوزهای به‌کارگیری نیروهای شرکتی پرستاری، کمک پرستاری و اداری- پشتیبانی خبر داد و افزود: نیروهای شرکتی به‌کارگیری شده، پس از اتمام وضعیت کنونی بیماری ویروسی کووید-۱۹، حسب نیاز به سایر واحدهای دانشگاهی منتقل می‌شوند.

شریفی با تأکید بر اهمیت حفظ سلامت کارکنان به ویژه ارائه‌دهندگان خدمات تشخیصی و درمانی به موارد مشکوک و قطعی کووید گفت: در این راستا نیز تدابیر و اقدام‌های متعددی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام
captcha