تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری کرمان ضدعفونی می‌شوند
کد خبر: 3882171
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری کرمان ضدعفونی می‌شوند

مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان از ضدعفونی تمام تاکسی‌های شهر برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از شهرداری کرمان، هادی خدادادی مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری، امروز شنبه، 10 اسفندماه با بیان اینکه تمام تاکسی‌های درون‌شهری در ایستگاه میدان شهدا ضدعفونی شدند، گفت: همچنین برای ضدعفونی مکرر تاکسی‌های شهری، با چهار کارواش در چهار منطقه‌ شهری هماهنگ کرده‌ایم که راننده‌های تاکسی می‌توانند با مراجعه به این کارواش‌ها، خودروی خود را به‌صورت نیم‌بها شست‌وشو دهند و ضدعفونی کنند.

وی با تأکید بر اینکه راننده‌های تاکسی ملزم شده‌اند نسبت به گندزدایی و ضدعفونی خودروی خود اقدام کنند، افزود: همچنین پایانه‌های اتوبوس در مسیرهای فرودگاه، ترمینال و راه آهن به‌منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا نیز ضد عفونی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با تأکید بر لزوم مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در پایانه‌های اتوبوس‌های بین شهری، بیان کرد: به دلیل رفت و آمد شهروندان در اماکن عمومی، وظایف و دستورالعمل‌هایی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به ادارات و سازمان‌ها ابلاغ شده است که در این راستا سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرمان اقدامات لازم در این زمینه را در دستور کار خود قرار داده است.

خدادادی با اشاره به اینکه تاکنون، اتوبوس‌هایی که در سیستم حمل‌ونقل شهری فعالیت می‌کردند، هر شب نظافت می‌شدند، تصریح کرد: همچنین علاوه بر تنظیف، ضدعفونی اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر حمل ‌و ‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، با اشاره به وجود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، شامل ۷۰ اتوبوس متعلق به شهرداری و ۸۰ اتوبوس مربوط به بخش خصوصی، اظهار کرد: ضدعفونی اتوبوس‌های متعلق به شهرداری کرمان نیز شروع شده است.

خدادادی با بیان این‌که ایستگاه‌های اتوبوس نیز تاکنون، به‌طور متوسط هفته‌ای سه‌بار توسط این سازمان نظافت می‌شدند، تأکید کرد: با توجه به حجم کار، با هماهنگی شهرداران مناطق پنج‌گانه،تنظیف و ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha