آغاز ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع در زنجان
کد خبر: 3882157
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

آغاز ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع در زنجان

مدیر حج و زیارت زنجان از آغاز ثبت‌نام حج تمتع خبر داد و گفت: ۱۱۵۳ ظرفیت برای کاروان‌های استان در نظر گرفته شده است.

آغاز ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع در زنجانفرامرز بابایی، مدیر حج و زیارت زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: ثبت‌نام حج تمتع از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۸۶ که قبلاً نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه https://reserve.haj.ir اقدام کرده‌اند، از 9 اسفندماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه 8 کاروان برای اعزام زائران زنجانی به سرزمین وحی پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: 6 کاروان از شهرستان زنجان، یک کاروان از شهرستان ابهر و یک کاروان نیز از شهرستان قیدار به حج تمتع مشرف می‌شوند.

مدیر حج و زیارت زنجان ظرفیت درنظر گرفته شده برای اعزام زائران در این 8 کاروان را یک هزار و 153 نفر برشمرد و گفت: این در حالی است که سال گذشته بیش از یک هزار و 600 نفر در قالب 11 کاروان مناسک حج را به جای آوردند.

وی با اشاره به اینکه در کمتر از یک روز از آغاز ثبت‌نام حج تمتع، حدود 600 نفر در سامانه نام خود را ثبت کردند، بیان کرد: بنابراین تا این لحظه نیمی از ظرفیت پیش‌بینی شده پر شده است.

این مقام مسئول بر ارتقای کیفیت هتل‌ها و خدمات کاروان‌ها تأکید کرد و افزود: با رایزنی‌های انجام شده تلاش می‌شود حجاج این آیین معنوی و دینی را در کمال امنیت و آرامش برگزار کنند.

بابایی بیان کرد: در صورت پر نشدن ظرفیت تا زمان پیش‌بینی شده، طبق اعلام سازمان حج و زیارت به شکل روزشمار از سایر ودیعه‌گذاران تا تاریخ 15 اردیبهشت 86 نام‌نویسی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha