منتخبان مردم در افزایش سرمایه‌های اجتماعی تحول ایجاد كنند
کد خبر: 3881633
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

منتخبان مردم در افزایش سرمایه‌های اجتماعی تحول ایجاد كنند

رئیس كل دادگستری فارس خواستار همكاری نمایندگان منتخب مردم در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی برای رفع مشكلات استان شد و گفت: منتخبان مردم در افزایش سرمایه‌های اجتماعی تحول ایجاد كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 7 اسفندماه در دیدار منتخبان مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان خواستار توجه به سرمایه اجتماعی شد و گفت: نمایندگان منتخب مردم در افزایش سرمایه‌های اجتماعی تحول ایجاد كنند.

وی با بیان اینكه طی 400 صفحه مشكلات استان فارس را به تفكیك هر شهرستان تهیه كرده‌ایم، گفت: از نمایندگان مجلس دعوت می‌كنیم كه برای پیگیری و بررسی این مشكلات همراهی لازم را داشته باشند.

موسوی همچنین اهمیت توجه به فضای مجازی را یادآور شد و افزود: ضابطه‌مند كردن فضای مجازی و رفع معضلات اجتماعی از موضوعاتی است كه درخواست داریم تا مدنظر منتخبان مردم قرار گیرد.

رئیس كل دادگستری فارس به مشكلات اقتصادی نیز اشاره كرد و گفت: در استان فارس نیازمند راه‌اندازی اورژانس اقتصادی برای طرف كردن مشكلات صنایع و تولیدكنندگان استان هستیم.

وی در پایان از منتخبان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست كرد تا تابع امر ولایت فقیه باشند و شعارهای انقلاب را با صدای بلند بیان كنند.

 

انتهای پیام
captcha