كلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی در فارس تعطیل شوند
کد خبر: 3881408
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
تا اطلاع ثانوی؛

كلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی در فارس تعطیل شوند

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس به مدیران تشكل‌های قرآنی استان توصیه كرد: با توجه به شیوع ویروس كرونا، كلیه كلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 6 اسفندماه طی نامه‌ای خطاب به ادارات نمایندگی تبلیغات اسلامی سطح استان تأكید كرد كه با توجه به شیوع ویروس كرونا، كلیه كلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

در این نامه آمده است: «احتراماً، با آرزوی سلامتی و سرافرازی همه ملت عزیز ایران، پیرو گسترش ویروس كرونا و تأكید وزارت بهداشت مبنی بر عدم حضور مردم در اماكن عمومی، مستدعی است كه با كلیه فعالان قرآنی و تشكل‌های مردمی قرآنی شهرستان مبنی بر تعطیلی كلاس‌ها، جلسات و دوره‌های آموزش قرآن كریم هماهنگی به‌عمل آید.

خواهشمند این روند تا زمان گذر از خطر ادامه داشته باشد كه البته مرجع اعلام وضعیت قطعاً وزارت بهداشت می‌باشد. در پناه صاحب قرآن محفوظ باشید».

همچنین سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا نیز گفت: همه تشكل‌های قرآنی در سطح استان زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی نیستند، اما از آنان درخواست می‌شود تا با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان این مهم را در دستور كار قرار دهند و تا اطلاع ثانوی فعالیت‌های خود را تعطیل كنند.

انتهای پیام
captcha