اتوبوس‌های شهری شیراز به‌صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند
کد خبر: 3881114
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

اتوبوس‌های شهری شیراز به‌صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند

رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز از ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری به‌صورت مستمر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حسن شاهی، رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز امروز، 5 اسفندماه ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری به‌صورت مستمر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: حسب دستور شهردار شیراز در جلسه ستاد مدیریت بحران این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط شهرداری شیراز به صورت مستمر و شب هنگام در حال انجام است.

وی در خصوص نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری افزود: جهت افزایش سلامت شهروندان در این اقدام با هماهنگی اداره بهداشت ترکیب لازم جهت ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری مشخص شد.

رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز یادآور شد: رانندگان اتوبوس‌های شهری از جمله گروه‌هایی هستند که روزانه با تعداد زیادی از شهروندان سروکار دارند.

وی اضافه کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری و افزایش سلامت شهروندان اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش لاتکس، وسایل پاک‌سازی و پارچه تنظیف همراه با مواد ضدعفونی‌کننده بین رانندگان اتوبوس کرده‌ایم.

 

انتهای پیام
captcha