تقدیر ائمه جمعه جنوب فارس از مردم به دلیل مشاركت گسترده در انتخابات
کد خبر: 3880682
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

تقدیر ائمه جمعه جنوب فارس از مردم به دلیل مشاركت گسترده در انتخابات

جمعی از ائمه جمعه شهرستان‌های جنوبی استان فارس طی بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم به دلیل مشاركت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، به دلیل برگزاری باشكوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس، ائمه جمعه جنوب فارس بیانیه‌‌ای تشكرآمیز خطاب به مردم صادر كردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الامام الرضا(علیه‌السلام): «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّوَجَل‏».

مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج و اوز، حضور باشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تأییدی بر دلبستگی شما مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود.

از مدت‌ها پیش استکبار جهانی  با شیوه‌هایی مختلف شیطانی به‌دنبال ایجاد تفرقه، نا امیدی و دلسردی مردم از نظام اسلامی بود اما شما مردم با بصیرت مثال‌زدنی  و دشمن‌‌شناسی خود آنان را در اهداف شیطانیشان ناکام گردید و بار دیگر جز خزان و رسوایی بهره‌ای نصیبشان نشد. این موفقیت حاصل پیوند عمیق شما مردم با ولایت و رهبری امت اسلامی بود.

بی‌تردید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نمادی دیگر از مقابله ملت ایران با استکبار جهانی بود و بحمدالله با حضور جریانات سیاسی معتقد به  انقلاب و نظام اسلامی از گرمی و رونق مناسبی نیز برخوردار بود.

ائمه جمعه شهرستان‌ها و بخش ‌ای لارستان، گراش، خنج ، بیرم، بنارویه، جویم و ارد ضمن تشکر و تقدیر از حضور شما مردم همیشه در صحنه و عموم جریانات سیاسی دلبسته به نظام و رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) که با تلاش خود فضای صمیمی و به دور از تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند، از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز قدردانی می‌نماید.

اینک در شنبه مهربانی و بردباری  رفاقت‌ها آغاز گشته و رقابت‌ها به پایان رسیده است. خدمت به مردم و حل مشکلات زندگی آنان و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان از جمله اولویت‌های جدی مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهد بود.

از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را آرزو داریم.

سید مختار موسوی خرّم، امام جمعه لارستان؛ سید محمدباقر بخشایش‌پور، امام جمعه گراش؛ پیمان سالاری، امام جمعه خنج؛ سید‌ابوالحسن روان‌بخش، امام جمعه بنارویه؛ اسماعیل احمدی، امام جمعه جویم؛ سیدحسن زندوی، امام جمعه بیرم و سیدمهدی علوی امام جمعه ارد

 

انتهای پیام
captcha