مجلس قوی و انقلابی؛ از عوامل شتا‌ب‌دهنده در گام دوم انقلاب برای پیشرفت
کد خبر: 3880018
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

مجلس قوی و انقلابی؛ از عوامل شتا‌ب‌دهنده در گام دوم انقلاب برای پیشرفت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه انتخابات دوم اسفندماه نخستین انتخابات در آغاز گام دوم انقلاب است، گفت: یکی ازعوامل شتاب‌دهنده در گام دوم انقلاب برای پیشرفت و اعتلای كشور، داشتن مجلس قوی و انقلابی است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 30 بهمن‌ماه در جمع بسیجیان این ناحیه با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت:‌ یکی ازعوامل شتاب‌دهنده در گام دوم انقلاب برای پیشرفت و اعتلای كشور، داشتن مجلس قوی و انقلابی است.

وی افزود: انتخابات دوم اسفند 98 اولین انتخاباتی است که در آغاز گام دوم انقلاب برگزار می‌شود و نتیجه آن تاثیر زیادی در حوادث کشور، منطقه و همچنین انتخابات 1400 ریاست جمهوری دارد.

مصطفوی بیان كرد: رهبر معظم انقلاب با ترسیم بیانیه گام دوم انقلاب می‌خواهند نسل جوان را به صحنه بیاورند تا یک حرکت پرشتاب با نقش‌آفرینی جوانان به انقلاب بدهند. همان‌گونه که در گام اول، نسل جوان انقلاب را از موانع عبور دادند و توطئه‌ها را خنثی کردند، نسل جدید انقلاب نیز باید انقلاب را تحویل بگیرند و با نشاط و تحرک مضاعف و برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کرده و تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل كنند  لذا باید گام دوم انقلاب را محکم بردارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده‌اند مهم‌ترین گامی که ملت ایران باید در این شرایط بردارند، قوی شدن است، گفت: اگر بخواهیم عزت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم و به اهداف و آرمان‌ها برسیم باید قوی شویم و یکی از نکات و مولفه‌های قوی شدن از راه انتخابات است زیرا ایران قوی ابعادی دارد و یکی از ابعاد آن مجلس قوی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز افزود: یکی از عوامل شتاب‌دهنده در گام دوم انقلاب مجلسی است كه با قدرت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان بایستد و مردم باید بدانند که تولید قدرت با رأی مستقیم آن‌ها صورت می‌گیرد، چون آن‌ها هستند که با رای مستقیم خودشان مجلسی قوی، باعزت و مقتدر به‌وجود می‌آورند.

مجلسی با مشاركت بالا، قدرت بیشتری دارد

مصطفوی با یادآوری اینكه در انتخابات میزان رای ملت است، گفت: این رأی مردم است که هم تضعیف‌کننده و هم قدرت‌بخش است یعنی مجلسی که با مشارکت پایین شکل بگیرد با مجلسی که با مشارکت بالا شکل گیرد کاملا متفاوت است و مردم ما باید بدانند که مجلس با پشتوانه کم یک چالش است و مجلسی که با رای بالا و  قابل قبول انتخاب شود، یک قدرت بوده و تأثیرگذاری بیشتر و مهم‌تری خواهد داشت، لذا باید مشارکت حداکثری داشته باشند و از حق خود در تعیین سرنوشت خود و جامعه استفاده كنند.

وی، تکلیف مردم بعد از حضور حداکثری در انتخابات را ترکیب و کیفیت مجلس دانست و گفت: نمایندگانی که انتخاب می‌شوند باید افراد مومن، متخصص، انقلابی، ولایتم‌دار، بصیر، شجاع، دشمن‌ستیز، عدالت‌خواه و فسادستیز باشند زیرا به فرموده امام راحل مجلس در رأس امور است و این یعنی اینکه جایگاه مجلس بسیار مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: اهمیت مجلس از این نظر که نمایندگان دارای وظایفی مانند قانون‌گذاری، تحقیق و تفحص، نظارت، سئوال، حق ورود در همه امور کشور، رأی اعتماد به دولت، حق استیضاح دارند، بسیار مهم است لذا باید در انتخاب افراد دقت کرد.

مصطفوی افزود: انتخابات از جهات مختلف بسیار مهم است و مردم باید سعی کنند که مجلسی شکل بگیرد که انقلابی، قوی و موثر باشد و مجلس هم با مشارکت حداکثری و انتخاب کسانی که در مسیر ارزش‌های انقلابی باشند، محقق می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: این انتخابات از نظر رهبری از هر چیزی مهم‌تر است چون به سرنوشت کل نظام و انقلاب بستگی دارد و سرنوشت همه مردم و نظام به این انتخابات(دوم اسفند) گره خورده است و دشمن هم جو گسترده‌ای به‌راه انداخته است تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد كند لذا ما باید هوشیار باشیم که اولاً حضور و مشارکت بالا را در انتخابات دوم اسفند داشته باشیم و ثانیا مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و در مسیر تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی باشند، تشكیل دهیم.

 

انتهای پیام
captcha