داوطلبان انتخابات از تبلیغات غیرواقع و تخریب یكدیگر پرهیز كنند
کد خبر: 3879225
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

داوطلبان انتخابات از تبلیغات غیرواقع و تخریب یكدیگر پرهیز كنند

فرماندار ویژه لارستان از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا در فضای رقابتی سالم فعالیت كرده و از تبلیغات غیرواقع و تخریب یكدیگر پرهیز كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان امروز، 27 بهمن‌ماه در جمع نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس این حوزه انتخابی، گفت: نامزدها، هواداران و... در انتخابات، شاخص حرکت خود را باید قانون قرار دهند، در غیر این صورت وظیفه داریم با کسانی که از قانون تخطی کنند، ابتدا با تذکر و نصیحت، و سپس برخورد قانونی داشته باشیم.

وی عدم تخریب همدیگر، اخلاق‌محوری، ارائه برنامه‌ها که قابلیت اجرایی دارد، احترام‌به همدیگر، توجه به آینده انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید اختلافات را کنار گذاشت و همه نامزدها و هواداران در مسیر اصلی تحکیم وحدت حرکت کنند و حماسه حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی که مورد تاکید رهبری است را در جامعه تحقق بخشند.

حسنی از نامزدهای انتخابات خواست تا در فضای رقابتی سالم فعالیت كرده و از تبلیغات غیرواقع و تخریب یكدیگر پرهیز كنند و سپس ادامه داد: احترام و تکریم داوطلبان از ابتدا مورد توجه و تأكید بوده است و تاكنون سعی كرده‌ایم در چارچوب وظایفی که داشته‌ایم فرآیندهای انتخابات را به نحو مطلوب پیگیری و اجرا كنیم.

 وی افزود: برای مراحل بعدی که شامل ایام  تبلیغات رسمی، روز اخذ رای و بعد از اخذ رأی است، نیز برنامه‌ریزی کامل و جامع را انجام داده‌ایم و انتظار داریم که داوطلبین یشتر و بهتر از گذشته نیز همراهی و همکاری كنند و در جهت توجیه، توصیه و تذکر به اعضای ستاد و یا هواداران که بعضاً جوان و با نشاط و دارای شور و هیجان هستند، عمل كنند تا تخلفات احتمالی را به حداقل برسانیم.

 فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه عرصه رقابت، عرصه‌ سخت و گاها مشکل‌زا است، بیان کرد: داوطلبین برای خدمت به جامعه، خود را در معرض ارزیابی و نقد افکار عمومی قرار می‌دهند که این موضوع حتی مسائل خانوادگی و شخصی را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد که باید از همت و روحیه نامزدها تقدیر کرد.

حسنی با تصریح اینكه انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی است که بهترین راه جابه‌جایی قدرت در جامعه را همواركرده، محاسن نظام‌های انتخاباتی را یادآور شد و گفت: نباید بگذاریم این فرصت و ظرفیت انتخاباتی تبدیل به تهدید شود، بلکه همه ما با ایفای نقش تاریخی خود انتخابات را بهتر از گذشته پویا، و در جامعه نهادینه کنیم.

وی، نامزدهای انتخابات را بازیگران اصلی این عرصه قلمداد کرد و افزود: چنانچه همه ما وظیفه قانونی خود را به خوبی انجام دهیم، مردم روز به روز نسبت به مشارکت در سرنوشت خویش علاقه‌مندتر خواهند شد و در غیر این‌صورت بی‌رغبتی و بی‌تفاوتی مردم در مشارکت را آسیب‌پذیر خواهد كرد.

فرماندار ویژه لارستان، آمادگی اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و شورای تامین شهرستان را برای برگزاری انتخابات باشکوه و همراه با آرامش و امنیت را یادآور شد و گفت: بنا داریم که شور و نشاط اجتماعی را در بستری امن و همراه با آرامش، مدیریت کنیم.

حسنی در ادامه ضمن برشمردن قواعد و چارچوب قانونی گفت: ضمن اینکه همراهی و همکاری تنگاتنگی با همه نامزدها داریم، اما محور فعالیت‌ها قانون است و نباید از قانون عدول شود.

انتهای پیام
captcha