انتخاب اصلح با ملاك‌های قرآنی محقق می‌شود
کد خبر: 3879181
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

انتخاب اصلح با ملاك‌های قرآنی محقق می‌شود

مدرس حوزه‌های علمیه فارس با تأكید بر اینكه انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو با استفاده از ملاك‌های قرآنی باید صورت گیرد، گفت: به نگرش توحیدی كاندیداها باید توجه كنیم زیرا نماینده‌ای اصلح است كه غیر از خداوند چشم امید به دیگری نداشته باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی، مدرس حوزه‌های علمیه فارس شب گذشته، 26 بهمن‌ماه در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) كه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، به در پیش رو بودن انتخابات اشاره كرد و گفت: انتخاب اصلح بسیار سخت است و باید ملاك‌های قرآنی را در این انتخاب مدنظر قرار دهیم.

وی، اهمیت توحید را یادآور شد و گفت: خداوند می‌فرماید مؤمنی می‌تواند موفق باشد که برای خدا شریک قرار ندهد، از این‌رو نماینده‌ای اصلح است كه غیر از خداوند چشم امید به دیگری نداشته باشد.

عابدی با تأكید بر اینكه میان مؤمن با مسلمان تفاوت است، گفت:‌ برخی از کاندیداها سؤال کردند چرا ما را رد صلاحیت کرده‌اند، مگر ما مسلمان نیستیم در صورتی كه مؤمن با مسلمان تفاوت دارد، چرا که شمر و عمربن سعد نیز مسلمان بوده‌اند.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه فارس تأكید كرد: نماینده‌ای اصلح است و خوب است انتخاب شود كه اگر بر سر میز مذاکره نشست، طرف مذاکره را هم وزن خداوند نداند و آن‌قدر جرأت داشته باشد که حرف خدا و دین را بزند.

بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم از 100 خادم بقاع متبرکه استان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) تجلیل به عمل آمد.

همچنین بیش از 100 کیلو کیک نیز بین زائران و مجاوران که در مراسم جشن حضرت فاطمه زهرا(س) حضور داشتند، توزیع شد و نورافشانی، مدیحه‌سرایی و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

انتهای پیام
captcha