جهت‌گیری مطبوعات به سمت آرمان‌های انقلاب باشد
کد خبر: 3878430
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

جهت‌گیری مطبوعات به سمت آرمان‌های انقلاب باشد

مدیر حوزه‌های علمیه با تأكید بر اینكه جهت‌گیری مطبوعات کشور و استان فارس در گام دوم انقلاب باید به سمت آرمان‌های انقلاب باشد، گفت: برای ما دردآور است برخی مطبوعات با استفاده از بیت‌المال، مروج مبانی فرهنگی نظام سلطه باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس، امروز، 23 بهمن در آیین تحلیف اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات این استان با اشاره به جایگاه مطبوعات و رسانه‌ها در جامعه امروزی، تاکید کرد: رسانه‌ها باید در خدمت آرمان‌های انقلاب قرار بگیرند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: جهت‌گیری مطبوعات کشور و استان فارس در گام دوم انقلاب باید به سمت آرمان‌های انقلاب باشد.

استوار میمندی ضمن انتقاد از برخی از عملكرد بعضی مطبوعات اظهار کرد: برای ما دردآور است برخی مطبوعات با استفاده از بیت‌المال، مروج مبانی فرهنگی نظام سلطه باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت رسانه در جامعه امروز، گفت: امروز ابر قدرتی نظام سلطه بیش از اینکه در بخش‌های دیگر باشد در عرصه ابر قدرتی رسانه‌ای است.

وی بیان كرد: با توجه به اینکه نظام سلطه دشمن کشور ایران و دیگر کشورهای مسلمان به شمار می‌رود، می‌طلبد که ما هم قدرت خود را در عرصه مهمی چون رسانه قوی کنیم.

انتهای پیام
captcha