دفاع مردم از انقلاب همیشه با عشق بوده است نه با دعوت دولت‌ها
کد خبر: 3878182
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

دفاع مردم از انقلاب همیشه با عشق بوده است نه با دعوت دولت‌ها

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی همیشه و هر سال با عشق بوده است نه با دعوت دولت‌ها.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 22 بهمن‌ماه در حاشیه راهپیمایی این روز در شیراز در گفت‌وگو با ايكنا از فارس، با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی همیشه و هر سال با عشق بوده است نه با دعوت دولت‌ها.

وی افزود: امسال به دلیل یاوه‌گویی‌هایی دشمنان ما به خصوص آمریكا كه ملت ایران را تهدید كرد، مردم با غیرت و بصیرت و شعور بیشتری به میدان آمده‌اند و این حماسه حضور را در فجر انقلاب اسلامی خلق كردند.

حبیبی تأكید كرد: ملت ایران بار دیگر با خلق حماسه حضور خود، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب كردند و نشان دادند كه همواره پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی خود هستند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس همچنین به در دست داشتن تمثال سردار دل‌ها توسط راهپیمایان اشاره كرد و گفت:‌ خداوند می‌فرماید كه هر كسی به من توكل كرده و برای من خدمت كند، پیش همه عزیز می‌كنم و چون سردار سلیمانی تمام زندگی خود را برای اسلام، مردم و انقلاب گذاشت، در نزد تمام ملت‌های آزاده دنیا به خصوص ملت ایران عزیز شد.

انتهای پیام
captcha